Vamos! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Myrna Donkervoort - WaarBenJij.nu Vamos! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Myrna Donkervoort - WaarBenJij.nu

Vamos!

Blijf op de hoogte en volg Myrna

04 Oktober 2015 | Nederland, Amsterdam

Jaaaaaa, het is bijna zover! Na een half jaar voorpret, een paar maanden keihard sparen en de laatste week een beetje inpakstress (hoort erbij), vertrekken we dinsdag dan eindelijk naar Zuid-Amerika. Eerste stop: Lima, Peru. Planning daarna: nog niet duidelijk, maar naar verwachting ligt er hemelsbreed zo'n 7500 (!!) kilometer tussen het meest noordelijke en het meest zuidelijke punt dat we bereiken. Onnodig te zeggen dat wij hier onwijs veel zin in hebben! Om jullie op de hoogte te houden (en een beetje jaloers te maken) gaan wij weer een waarbenjij.nu bijhouden. Dus schrijf je in voor de mailinglist of volg onze updates via FB, dan mis je niets.

• 04 Oktober 2015 - 12:12

Marianne En Godfried:

Geweldig Myrna en Dirk!

Wij verheugen ons weer op jullie prachtige reisverhalen.
    Fijn dat het moment van vertrek er nu is.
    Genieten maar ...

• 04 Oktober 2015 - 12:21

Jeanet Meijer:

hoi allebei. een fijne reis gewenst!

• 04 Oktober 2015 - 12:35

Brenda:

Wow. Wat een heerlijk vooruitzicht, zo'n reis. Ik kan mij voorstellen dat jullie er superveel zin in hebben. En ik verheug mij enorm op jullie reisverhalen.

• 04 Oktober 2015 - 13:00

Loes En Chris :

Ja ook wij verheugen ons op de verhalen. Zo maken wij het ook allemaal mee!

Tot dan!

• 04 Oktober 2015 - 13:26

Chantal:

Supertof echt! Geniet er heel erg van en ik kijk nu al uit naar jullie foto"s en verhalen! X Chantal

• 04 Oktober 2015 - 14:12

Henk:

Enjoy Dirk & Myrna!! Check gelijk ff of het daar een beetje peuterfriendly is want wij twijfelen nog over Zuid Amerika

• 04 Oktober 2015 - 14:17

Liesje:

Ahhhhh!! Zo dichtbij!!!! Super leuk, ben benieuwd naar jullie ervaringen die wij hier gaan lezen! Can't wait!!!!
    En in november ben ik een beetje in de buurt!! (Florida) ☀️
    Enjoy, have fun & make some awesome memories!!!

• 04 Oktober 2015 - 16:40

Mitsie:

Eindelijk is t zover, daar is veel voorpret aan vooraf gegaan. Ontzettend leuk om jullie weer te volgen. Ik ben dinsdag aan t werk, dus kan jullie uitzwaaien.

• 05 Oktober 2015 - 13:02

Thea En Joop Meijer:

Dag Myrna en Dirk,
    Goede reis vanuit een bewolkt Roosendaal. Gisteren was het hier een prachtige dag, beginnend met de opgang van de zon. Mistflarden werden beschenen en werden veranderd in lichtbundels tussen de takken van de bomen.
    Ja, ja Nederland is ook mooi.
    Maar de onbekende verten in een ander werelddeel lonken.
    Groeten en houdoe!!

• 05 Oktober 2015 - 15:51

Wim En Marjolein:

Lieve Myrna en Dirk,

We wensen jullie heel veel plezier op jullie wereldreis. Leuk hoor, al die ervaringen opdoen, Frankrijk kun je altijd nog 'doen'!!
    Liefs, Wim en Marjolein

• 07 Oktober 2015 - 11:57

Marije En Roeland:

Heeeeel veel plezier! Geniet lekker samen :)

• 11 Oktober 2015 - 21:38

Jasper Van Der Heiden:

Hoi Dirk en Myrna,
    Heel veel plezier op jullie reis.
    We zullen jullie verhalen gaan volgen, zijn benieuwd!
    Groetjes, Jasper, Karin, Laila en Mauro

• 12 Oktober 2015 - 08:29

Hugo En Thea:

Dit wordt weer genieten.
    Heerlijk.

• 12 Oktober 2015 - 16:40

José En Jankees:

Hai Dirk en Myrna
    Fijne reis !!! Pas goed op jezelf: spreid een fijn bedje voor Godfried en Marianne voor over een poosje .....!!

• 16 Oktober 2015 - 22:12

Loes Van Keeken-kieft:

Wij wachten met spanning op jullie reisverhalen. Wensen jullie een fijne drie maanden!

Loes en Chris

• 17 Oktober 2015 - 16:57

Jos Meijer:

Hoi Myrna en Dirk,

Wij zijn net terug uit de Dordogne. Daar was de zon er wel maar het wat wel wat koud. (13 gr.) We gaan er vanuit dat het daar bij jullie op het Zuidelijk Halfrond veel warmer is. Geniet er van en we gaan jullie volgen.

gr. van margriet en Jos.

• 24 Oktober 2015 - 13:00

Joop Meijer:

Dag Myrna en Dirk,
    Sinds 4 oktober is het stil hier in Europa. Geen bericht van jullie komt bij mij op het scherm. Hopelijk gaat alles naar wens.
    Groeten van Thea en Joop